fredag 9. januar 2015

N y t t å r , n y e m u l i g h e t e r & s n a r t m e r l y s . . .

...h u r r a !
Utfordringen hos nib- jentene 
denne måneden
er 
nemlig


Og jeg klarte ikke dy meg, og måtte derfor slenge meg på med ett 
nytt bidrag, nå som jula er pakket sammen og kastet ut av hus!(vel, i hvert fall juletreet;))

Inn med farger som gjør meg glad,
og ja takk til mer dagslys!
Stua er det lyseste rommet i huset, 
og jeg 
 e l s k e r 
lys!

Og det er vel heller ingen stor overraskelse at jeg
er en ekte 
l a m p e e l s k e r
<3

Ellers i stua så finnes det noen små og fine lamper i kriker & kroker.
Og spottene i taket var her da vi flyttet inn!
Noe jeg ikke er så fan av,
men det gir jo et
praktisk lys!

Jeg både tror og håper 2015 har mye godt 
å by på for oss alle!

Til tross for den brutale virkelighet som vi nok en gang er vitne til!
Alle gode tanker sendes til de berørte
<3

Jeg ønsker deg fine januar- dager &
vips så er det lysere tider;)

F I N
F R E D A G
F O L K E N S!




















6 kommentarer:

  1. Såå fint! Hvor er den puten med gule detaljer fra? Ferm, eller har du sydd den selv kanskje? Hilsen Miriam, som sjeldent kommenterer, men alltid følger med :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker, jepp den er fra Ferm Living :)

      Slett
  2. Et virkelig fint bidrag!
    Stuen din er helt etter min smak! Fargene, møblene og alt du dekorerer med.
    Lykke til i utfordrignen!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig at du liker;)

      Slett
  3. Så lekkert!!
    Herlige farger ♡

    Lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)