søndag 3. august 2014

H j e m m e k o n t o r e t ...


... er nib sin utfordring i august!
Hverdagen innhenter oss hvert øyeblikk,
og da er
blir
hjemmekontoret
flittig
tatt i bruk igjen!

Dere har nylig sett
hjemmekontoret/gjesterommet
vårt, og jeg deltar med de samme
bildene!

Hjemmekontoret
består
av litt
hjemmemekka, mye gjenbruk og litt kjøpt!

Et bittelite rom
som gjør nytten sin!
Nå mangler vi bare en passende
&
god kontorstol!

Her kan du finne inspirerende
hjemmekontor hvis du trenger noen
ideer!

Eller delta selv;)

Ønsker deg som titter innom fine dager,
og håper du har og har hatt en
strålende sommer:)






















3 kommentarer:

  1. Heisann! For et utrolig flott hjemmekontor du har! Jeg bare digger hylla over skrivebordet.
    Krysser fingrene for deg :)
    Klem, PiPa

    SvarSlett
  2. Jeg er aldeles imponert over bloggen din. Ta gjerne en titt på bloggen = ) =) Eg blogger litt om pusse opp Dessverre er ikke bloggen så god som din :/

    SvarSlett
  3. Veldig fint altså! Jeg prøver å somle meg til å få deltatt selv, men det går litt tregt med meg om dagen. Og apropos tregt så vil jeg takke så mye for den hyggelige kommentaren på forrige måneds utfordring :p Jeg håper du nyter siste resten av sommeren og har gode dager. Klem, L

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)