søndag 23. mars 2014

K o n t o r e t / g j e s t e r o m m e t....



...begynner å ta form, men fortsatt noen mangler, deriblant
en hylle til diverse stæsj/skrot og en kontorstol!
Mannen lagde skrivebordet, slik at det ble tilpasset et
bittelite rom!
Og gjestesengen som vi drømte om fant vi aldri på finn dessverre. Vi kikket etter en brukt, gammel skuvseng men det endte opp med en "Hemnes" fra I K E A i stedet. Også har vi byttet ut knottene,
til Anne black sine knotter,
slik at den ble mer i vår stil.
Og skrivebordlampen fant vi i kjelleren når vi flyttet inn.
Jeg er fan av både brukt og gjenbruk
så da prøver vi det først!
Papiroppbevaringen er enenkel
jeg lagde for litt siden .
Bildene på bildelisten kan enkelt byttes ut, og er både til min og min manns favør med
litt rock.
Han er nemlig livredd for at det skal bli altfor
"bloggete" som han sier!

Det blir dessverre litt lenger mellom innleggene i disse tider,
og lite kreative gjør det selv ting!
Ser mer og mer at jeg helt klart trenger overskudd for å
være kreativ!
Og nå som det har blitt så stille i blogglandia,
så tilbringer jeg mer tid

En morsom & inspirerende verden,
som jeg
faktisk
har
blitt
litt
hektet
på,
akkurat som jeg fryktet!

Enn du, liker du best blogg eller instagram?!
Eller, ja takk begge deler!

Ønsker dere alle fine & glade dager!














5 kommentarer:

  1. Fantastisk flott gjesterom / kontor! :D Kult at puten i sengen faktisk matcher nabohuset ;) *detaljer, detaljer*

    Kult med et spesialtilpasset skrivebord også!

    Skjønner godt at du har blitt hektet på instagram - jeg sier ja takk,begge deler, selv om jeg egentlig liker blogger ett hakk bedre :)

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Så herlige fargerike detaljer. Blir glad av sånt! :D

    God søndagkveld til deg!

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Jeg er helt klart ja takk begge deler, og liker godt å ha muligheten til å si mer enn bare litt siden jeg absolutt ikke er en kvinne av få ord ;) Håper du koser deg med lysestaken på tross av dens utfordringer når det gjelder brannsikkerhet? Og forresten, jeg har faktisk klinka til med en ny giveaway der jeg gir bort to illustrasjoner gjort av min gamle skolevenninne som har blitt valgt ut til å være Bloomingville sin kunstner for sesongen! Hun er altså litt stor i Danmark, men akkurat liten nok i Norge til ikke å være for bloggete for mannen din ;) I hvert fall foreløpig da! Håper du får en fin ny uke, jeg drømmer fortsatt om den suppa di altså, og krysser fingrene for at jeg snart kan spise løk igjen! Klem L

    SvarSlett
  4. Kjempefint kontor og gjesterom dere har-ikke minst ryddig...ikke så hyggelig å være gjest hos oss kan jeg røpe...Nå er det faktisk uker siden jeg har vært inne på blogger..så jeg føler virkelig at insta tar over- selv om jeg jo egentlig foretrekker blogger;)

    SvarSlett
  5. Så fint og fargerikt rom! Kjenner meg igjen i å bli hekta på Instagram :-) Men jeg sier ja takk, begge deler :-)
    God helg!
    klem Vibeke

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)