fredag 7. mars 2014

F o r a n d r i n g .....


...står gjerne i fokus
 i disse vår tider!
Og jepp jeg er veeeeldig i behov for forandring kjenner jeg!
Er du?

I fravær av den etterlengtede
S O L A
så må man jo prøve å lage litt
sol inne i det minste;)

Så det eneste det resulterte i er at jeg byttet ut
et av de fine brettene
fra
B R Å K I G
(jeg kjøpte nemlig tre forskjellig for stund siden, da jeg lider av avgjørelsesvegring;))
Og den gule Hay puta som vi har hatt i en årrekke (3 år)
fikk ny side i sofaen
og det samme
fikk
yndlingspleddet
Harlequin
fra
Tina Ratzer
Og vips så var det i alle fall en liten forandring i stua, og uten å koste noe!

Er du flink til å bruke det du allerede har, og heller bytte plass?
Det får en slags nyhetsverdi synes jeg;)

Ønsker deg som titter innom en fortreffelig helg!
Håper sola titter innom;)







4 kommentarer:

  1. Kjempefin stue du har! Herlige farger! :)

    God helg til deg!
    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Ja det er veldig lurt å flytte litt rundt på tingene..har ikke vært så flink til det i vinter.
    Nå kommer jo våren og lyset, så da kommer sikkert også lysten til en forandring ;)
    Herlig vårlig stemning inne hos deg !!

    God helg
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så fint det ble.
    Forandring fryder.
    Og litt gult nå lyser opp,
    håper den gula skiva bak skyene blir inspirert til å titte frem snart.
    Jeg bytter ofte plass på de tingene jeg allerede har,
    eller henter ut og setter inn i skapet.
    Det sammen med friske blomster
    er med på å fornye rommene litt.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Nydelig, både på bilde og i virkeligheten!

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)