søndag 12. januar 2014

T A P E T S E R I N G...


...av det hjemmesnekra dukkehuset har vært stas kan jeg røpe,
og kanskje aller helst for mammaen;)
Papir fra Rie Elise Larsen, og fra Søstrene Grene og litt kitt er alt en trenger.
Og da er det veldig enkelt å bytte " tapet" når en blir lei også.

I dag er det planleggingsdag i barnehagen,
og gjett om vi skal vi leke masse,
H U R R A!

Hvordan er det hos dere,
er du fan av å leke selv om du har blitt voksen?

Ønsker dere alle en forhåpentligvis
 leken & fin dag!











10 kommentarer:

  1. Dette dukkehuset er så fint!! Og enda finere ble det med stilige "tapeter".
    Moro å se slikt hos dere som har små jenter, for meg som er guttemamma :)
    Litt usikker på hvor gammelt det nederste sengetøyet er. Det er nok ikke sikkert det er så gammelt, virker litt nyere, men herlige retro blomster i "mine" farger :) Føler jeg begynner å komme inn i blogginga igjen, og det er så godt! Virker som om bloggerne begynner å våkne litt igjen,etter ei lang dvale! Håper du og gjengen din får ei ny fin uke! Klem,Randi.

    SvarSlett
  2. Så flott dukkehuset ble, og så var det veldig lurt å bruke papir og kitt til å lage tapetvegger! God idè! :)

    SvarSlett
  3. Jeg vil bli med å leke! Helt seriøs!

    SvarSlett
  4. Underbart! Älskar färgerna! Fina tecknade detaljer. Set finaste dockhus jag sett på mycket länge !

    SvarSlett
  5. HJemmesnekra??? Satan, så fint! Måtte bare innom en tur fra jobb, hihi. Nå skal jeg til tannlege, skrekk og gru. Håper de ikke finner noe:) Sees på torsag!:D

    SvarSlett
  6. Nydelig! Jeg driver faktisk og pusser opp et Lundby som skal bli dåpsgave i februar, så det kommer nok et dukkehus-innlegg fra meg etter hvert også :) Veldig hyggelig at du liker diy-spalten min, jeg lover å dele både store omfattende og små, små prosjekter som er gjort i en fei! Jeg har nok en tendens til å gå på flest i siste kategori selv ;) Håper du har en fin uke!
    Klem L

    SvarSlett
  7. Du har en en så herlig og fargesprakende blogg Malin! :) Kreative og artige knagger! ;)
    Og så fint som dukkehuset til godeste Hedvig er altså! :)

    Klemmer :)

    SvarSlett
  8. Hei på deg!
    Fineste dukkehuset jeg noen gang har sett!! Så kult!
    GOD HELG!!

    SvarSlett
  9. Så stilig, og særlig at det er hjemmesnekkret.

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)