mandag 6. januar 2014

F J E L L R E V E N - m i n i....


... har kommet i hus, herlig!
Den har stått på ønskeliste lenge.
Og nå som
h v e r d a g e n
har innhentet oss hører jo sekk med, 
for både små & store.
Vi er en sekke- og veskeglad familie
kan jeg røpe;)

Lillejenta har fått den

K U L E S T E
&
G U L E S T E

fjellreven mini
fra den finfine nettbutikken


Og som en skikkelig
sekke-elsker
falt hun naturligvis
pladask
for
denne som dere ser.

Helt perfekt størrelse til å bruke
i barnehagen
med plass til matboks,
termos & tilhørende
sitteunderlag.


er det mange fristelser kan jeg røpe,
for både barn, pappaer og mammaer.

Og ikke nok med det, det er nemlig salg
i disse tider.

 H U R R A!

Jeg drømmer om den fine veska
 eller
en den kule gule selskapsveska
fra

           På CarrieAlongs nettbutikk finner du et stort utvalg av
vesker, kofferter, ryggsekker og tursekker, skolesekker og skolevesker, PC-vesker, håndvesker,
  skuldervesker, selskapsvesker, reisevesker.
    De har alle de flotte merkevarene kombinert med deres egne kvalitetsmerker
 -til gode priser. 
De legger stor vekt på å sette sammen et riktig varesortiment – et sortiment som bygger på en lidenskap for vesker og mange års erfaring i bransjen.
 
   
Jeg har selv alltid vært en
veske-elsker
Og jeg husker når jeg gikk gravid og ikke hadde så mye klær som kunne benyttes,
så brukte jeg alltid vesker og skjerf for
forandre et antrekk.
 
Enn du, er du klar for
h v e r d a g
igjen?
 
Har dere sekken & veska
i orden nå da?!;)
 
Finfin uke til deg som titter innom!










7 kommentarer:

  1. Så søt hun er :-) Vi er også Fjellrevenfans, jeg har den gule og lillebror har en blå. Elsker gangen din foresten! Fin dag til deg :-)

    SvarSlett
  2. Kjempekul gul sekk, så gøy at disse sekkene er kommet i flere farger og at de i tillegg er kommet til barn:)
    Husker min første Fjällreven-sekk, den var beige og jeg brukte den som supplement-skolesekk på
    videregående på 80-tallet:)
    Flotte bilder av nydelige jenta di:)

    Ønsker deg en flott ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Den er så fin den sekken & den jenta di er jo bare nydelig.
    Ha en vakker mandag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Fjellreven mini er helt super. Nestyngstemann har en blå mini.

    Så søt jenta di er og fargen på veggen er kjempefin.

    Ønsker deg en god uke! :)

    SvarSlett
  5. Hun er såå søt! Kjempefin sekk i en skikkelig digg farge. :)

    SvarSlett
  6. Så skjønn hun er! Jeg elsker buksa og ønsker meg sånn selv egentlig kjenner jeg! Tusen takk for gode ord inne hos meg! Det er jo litt skummelt å kaste seg uti debatten, og fint å få tilbakemeldinger som viser at jeg har fått frem poenget. Jeg tenker at det ikke gjør så mye om vi har de samme tingene, så lenge vi ikke har de samme tingene fordi vi vil vise frem det vi tror folk vil se, hvis du skjønner? Da mister vi jo sjelen og personligheten i interiøret vårt og ender opp med et glanset kataloghjem, og det blir jo veldig ensformig og kjedelig om vi alle skal ha det sånn. Det er kombinasjonene og kontrastene jeg ønsker å få frem, og det håper jeg andre vil være med på også. Og du, du kan nyte gulvteppet ditt i fulle drag, for det ser absolutt ikke kjedelig ut hjemme hos deg ;) Det hadde vært veldig hyggelig å treffe deg på ordentlig også, så får vi nøye oss med nett-skravlinga så lenge. Men du må komme deg på instagram! Klem

    SvarSlett
  7. herlige bilder!
    Elsker den sekken og vet at den kommer i dette huset også så fort snuppa skal i barnehagen:)
    klem Cathrine

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)