fredag 1. november 2013

A for Askil &...

...Retrobonanza.
Denne kule a`en fant vi nemlig på Retrobonanza
for noen uker siden.
Vel, det skulle jo egentlig ha vært stor bokstav da men...

Men den passet jo perfekt inn på rommet
til bror,
 da han heter Askil.

Fargen sklir rett inn til resten av interiøret,
og vi har gjort den til en
nattlampe
ved å kjøpe en lyspære og ledning fra
Clas Ohlson.

Rommet til Askil er
veldig tidløst.
Det er et veldig bevisst valg,
 husker nemlig selv som fjortis
da jeg måtte leve
med rosa lister
og grått & rosa
"danskebåtteppe" i alt for mange år.

Fjortistraume for en interiørgal helt klart, hihi!

Derfor har vi brukt litt mer nøytrale farger på begge barnerommene.
 Da kan en i grunn bare bytte ut litt stæsj.
Og vips
så blir det et
fjortis-rom.

Det er Heldigvis en stund til enda,
men ser at han får mer og mer
klare meninger om hvordan
han vil ha det!

Hvordan er det hos dere?
Tenker dere tidløst eller ikke?

Nå er vi gang med å bytte ut litt stæsj på 
lillemor sitt rom.

Ønsker alle en fortreffelig helg!

Og tusen takk for fine
tilbakemeldinger
gangen;)

Vi blir så glade & motiverte;)

Fin fredag folkens!








1 kommentar:

  1. Så stilig den bokstavlampa ble!! Retrobonanza skulle gjerne jeg vært på og! Vi må nok snart gjøre om litt på gutterommet,til mere ungdomsrom! Men jeg drøyer det i det lengste,vil ikke at gutten skal bli stor så fort ;) :) Fin ny uke til dere!!

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)