mandag 30. september 2013

Fargerike hjem som gjør meg glad...

... hentet fra
pinterest.
 
Jeg har jo nevnt det før at jeg er en smule treig av meg når det gjelder
sosiale medier.
Jeg henger alltid litt etter,
og først nå er jeg hektet på pinterest,
leeenge etter alle andre.
Og på insta er jeg fremdeles ikke,
og har foreløpig ikke planer om det.
Mest på grunn av at det stjeler så mye tid,
og det å alltid være så tilgjengelig.
Men jeg skal aldri si aldri!
 
Men nå som jeg holder på å bli gal av å bare være hjemme.
Fordi operasjonen med komplikasjoner medfører til at jeg må holde meg
inne enda lenger. Puh!
Man blir jo litt lei av sitt eget hjem i lengden
også kan jeg røpe.
 
Takk og pris for
inspirerende blogger og pinterest sier jeg bare.
 
Er du fremdeles fan av
pinterest?
 
Det er jo et hav av inspirasjon!
 
Og endelig kan jeg bli glad og drømme meg bort
i andres fargerike og deilige hjem.
Og slik som jeg nevnte i forrige innlegg,
der vi safer med det tidløse
så er andre så
beundringsverdige
tøffe;)
 
Det liker jeg!
 
Gjør du?
 
Gjør farger noe med deg?
 
Ha en fin og fargerik
høstdag folkens!
 


Our room in Mollie Makes Home :))//

bien maakt




 


8 kommentarer:

  1. Jepp, blir helt klar glad og får mer energi av fagrer:):)Skulle ønske jeg var flinkere til å eksperimentere med dem på litt større flater som vegger osv. Ønsker deg rikig god bedring!! Alltid hyggelig å titte innom deg, selv om jeg ikke alltid får lagt igjen et spor!! Ble foressten veldig inspirert av bildeveggen din!! stor klem:)

    SvarSlett
  2. Virkelige fargerike og fine hjem! Jeg er superdårlig på printrest. Får ikke til funkjsjonen med å "pinne" bilder jeg kommer over. :( MEN insta er gøy! Veldig gøy. Nesten litt for gøy til tider. hehe. God god bedring, klemmer

    SvarSlett
  3. Så fine fargeglade bilder !!
    Bilde nr 2 var jo bare helt til å dåne av ;)
    Jeg får ikke tak på pinterest..men Instagram derimot SÅÅÅÅ HEKTA !!! ;)

    God bedring
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Inspirerande interiørbilder du har leita fram!
    Du kan trøste deg med at eg er enda treigare, eg er verken på pinterest eller instagram.....
    God betring til deg! Klem

    SvarSlett
  5. Jeg er veldig glad i farger selv, men kanskje i mer moderat form ;-) Fargeklatter blant det naturlige. Men liker å se bilder av kreative rom! Så takk for titten :)

    God kveld til deg! Klem fra Monica.

    SvarSlett
  6. Elsker fargerik inspirasjon! Pinterest, Instagram, og også Google bruker jeg mye :-)
    Nyt kvelden!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  7. Instagram har jeg null peiling på, mens jeg bruker å ta en titt innom Pinterest. har så vidt vært innom noe som hetter Flickr også. Jeg liker hjem som er kreative og fargerik, for farger gir meg energi og stor glede. håper du blir frisk og rask i en fei. Hilsen Grethe

    SvarSlett
  8. hei..takk for koselig kommentar....pinterest har nok kommet i bakleksa etter at jeg begynte med instagram....men jeg er slik on aand off på instagram og...noen dager masse og andre dager ikke i det hele tatt.....
    god bedring til deg.....klem

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)