torsdag 11. juli 2013

Littlephant igjen...

...og denne gangen til mammaens store glede.
Superkule/søte klær til litt store barn også,
ikke bare til babyer som sist.
J I P P I!!!
 
Det så ut til å treffe lillemor
mitt i hjertet også,
hun skulle prøve med en gang,
og danset rundt og sa hun
var så kul og at hun ville
gå med det i nye
 barnehagen.
 
H E R L I G!
 
HER finner du masse fine klær til de søte små.
 
Mammaen skulle i utgangspunktet på salg,
og noe ble det
fra salget på
 P.O.P
 
Jeg er generelt så dårlig på finne noe på salg,
ender ofte opp med fullpris varer.
 
 Men jeg fant blant annet en fin ytterjakke til bror som blir perfekt til høsten.
Han er på hyttetur med en kompis for første gang
uten oss.
Så nå gleder vi oss til å se han i morgen,
og høre hvordan han har hatt det.
 
Det er jo i grunnen litt på tide, men
vi har foreløpig holdt oss til
familieovernattinger.
 
 
 
 
Håper du finner noe du liker!
 
Ha en superfin sommerkveld!
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)