fredag 28. juni 2013

Hay-kaleidon fat ...

... har stått på ønskelista i evigheter,
og når vi var i køben og i tillegg bodde rett ved
Hay klarte
sef ikke denne jenta
å motstå.
Og det holdt heller ikke med kun ett fat som hun hadde tenkt, kremt!
Er man på tur, så er man på tur;)
 
Det jeg liker så godt med de, er at man kan variere
en hel del med de.
Elsker å kunne leke litt!
Og mer leker for barn & voksne skal jeg vise dere senere;)
 
Jeg er fornøyd, og det var heldigvis mannen også!
 
Ønsker dere alle en finfin fredag!
 
Men hvor ble det av sola, vi som har grillplaner
og store planer om å sitte på verandaen til
langt på kveld!
Hallo, det er jo fredag & sommer!!!
 
Kom igjen`a!
 
 
 

4 kommentarer:

  1. De fatene der er så fine !!
    Stilige farger du har valgt.
    Her sprutregner det akkurat nå, tordner å lyner...
    Vi får satse på finere vær til kvelden ;)

    God helg
    Smil fra Janne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. takker;)
      Litt vel ustabilt synes nå jeg.
      Men vi fikk faktisk vært på verandaen helt til sola gikk ned i går likevel, herlig;)
      Men i dag regner det i bøtter og spann.

      Håper sola skinner hos deg;)

      Slett
  2. De fatene er så fine! Jeg elsker mine, spesielt kombinasjonen gult og turkis som du har. Fat til å bli glad av ja!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker, ja ikke sant, morsomme, fargerike og gøy å leke med,hihi!

      Slett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)