mandag 6. mai 2013

Lyse kvelder...

...er bare så skjønt!
Tenk at i disse tider så går sola ned i 21.30
tida!
 
Herlig, herlig!
 
Ser også bare på to dager nå, at det plutselig har blitt så
 
G R Ø N T & S K J Ø N T!
 
Og plutselig flust av knopper på
våre gamle, nydelige fruktrær!
 
 
Denne tiden er bare så vakker,
men dessverre ikke bare idyll.
 
Aaaaatsjoooo!
 
Jepp, den allergien setter dessverre en liten demper
på den helt optimale
 
L Y K K E F Ø L E L S E N
kan jeg røpe!
 
Hvordan er det med deg!?!
 
Og i morgen kommer sommeren & vi er syke, både små og store!
 
Uansett, så ønsker jeg dere fine nye & gamle
følgere en riktig så fin uke!
 
Og tusen takk for gode ord fra dere,
det varmer et bloggerhjerte!
 
 
 
 



5 kommentarer:

  1. Jepp, det lyset er så fint om dagen..og det er så fint å se at det spirer og gror utenfor:):)Vi er så heldige at vi slipper unna allgergien... Håper dere blir friske i en fei og kan nyte det fine vårværet.
    Nydelige bilder, du har så mange freshe detaljer, elsker stolen& den gule puta:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Ja nå er det jammen meg ei fin tid !!
    Går en runde rundt i hagen hver dag bare for å konstatere at, ja det har kommet litt lengre siden i går ;)
    Har heldigvis ikke blitt syk av væromslaget ennå, sønnen i huset har ligget med feber i helga, men vi har berget.
    God bedring !
    Jeg elsker hvordan du har fanget lyset :)

    Ha en fin uke
    Janne

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Ingen allergier i sikte her, heldigvis! Eldstemann vokste av seg pollenallergien, de to siste årene har han ikke merket noe... Kjempefine bilder fra et så stilig hjem!! Liker stilen din!! Og liker den store Kählervasen din sååå godt! Ønsker meg!!
    Håper allergien ikke vil plage deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  4. For et nydelig lys det er på bildene dine. Digger den store Kählervasen din. Gjør seg kjempegodt til resten av interiøret ditt. God fridag til deg. Klem fra Beate

    SvarSlett
  5. Ah...du har det så fint og for noen nydelige bilder!!! Lykke til med allergien, kjedelige greier...har det her også :-/ klem

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)