torsdag 14. februar 2013

DIY- penneholder!

Endelig fikk jeg lagd penneholderen som jeg har tenkt på en stund til
bror sine penner,blyanter og sakser.

Den er superenkel å lage.

Alt du trenger er:

 doruller/tørkeruller.
Fint papir(TGR)
lim
saks
gummistrikk/washiteip
hard papp (til bunnen)

Må dessverre røpe at den ikke er super stødig da men,
og tåler så altfor mye stæsj. Men men bror var fornøyd han;)

Og gjenbruk er bra!

Hadde du en sånn i plast på 80-90 tallet du også?
De var jo så praktiske.
De kan vel faktisk bli betegnet som retro de også nå, eller hva!?;)
Det er bare å innse at man ikke er så ung lenger;)

Herlig fredag & helg unge og "gamle"!





Inspirert av de gamle penneholdere fra vi var små;) 











6 kommentarer:

  1. Så enkelt og så lekkert !
    Likte denne DIY, virkelig :)

    God helg :)
    Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk,jepp så enkelt kan det gjøres;)

      Og gøy å finne på noe helt selv, uten å ha sett det noe sted.
      Det florer jo av inspirende DIY-prosjekt overalt i disse tider,

      Slett
  2. Den ble stilig.
    Flott diy.
    Jeg hadde en rød slik,
    Retro ja, nå følte jeg meg nesten litt gammel hihi.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Takker;) Ja ikke sant, veldig rart hvor fort tida går du;)

    SvarSlett
  4. Så stilig penneholder. Jeg har ikke heklet bamsen selv, ei flink på Instagram som heter bareanette som har har heklet den. :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin!! Tror jeg må prøve meg på en slik!! Takker for tips! :-)

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)