fredag 4. januar 2013

Små hint...

....av gavene vi fikk til jul/bursdag er alt jeg kan bidra med i denne omgang gitt.
Hmmm, rare greier
 
Disse fine tingene gir meg litt ekstra *hjertebank*
hver gang jeg ser dem, fine ikke sant?
Hvis du kan se hva det er da?!
Og det er flere ting som gav meg det, men jeg får dessverre
ikke til å vise det i dag?!!?
 
 ♥
 
Herlig fredag  & helg til deg som titter innom!!
 
Fikk du noe fint til jul da?
 
PS!!! Jeg skjønner fremdeles ikke bæra av hva som skjer med både picasa og
andre nedlastningsmuligheter??!!
Kult nok med litt forandring i utsnittet av bilder da men, men ikke alle liksom?!?!?!?!
 
Hjeelp!!
 
 
 




 


1 kommentar:

  1. Hei, så frustrerende...vet ikke om jeg kan være så mye til hjelp...svarte deg litt i kommentaren du skrev til meg!! har du prøvd å google problemet?? har ikke selv opplevd dette, men kan det være noe med instillingene på kameraet ditt?? jeg sender deg en mail på hvordan jeg publiserer direkte fra picasa til blogger,(jeg pleier ikke gjøre det fordi jeg redigerer litt i photoshop først) jeg bruker foressten mac, vet ikke om det har noe å si:)

    Klem Kine

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)