torsdag 31. januar 2013

Lilla & Rom 1 2 3...

Lilla er visst årets farge i 2013.
Og dere som kjenner meg godt vet vel at jeg har
hatt lilladilla i flere perioder.

Men det rare er at jeg nå i en lang stund har vært lei av lilla.
Men vi får se, jeg har oppdaget at jeg unektelig lar meg
påvirke i denne interørbloggeverden nemlig.hmmm!

Så tiden får vise!

Jeg har i denne anledning vært på lilla-jakt i huset faktisk.
Og det var overraskende lite lilla her,
bortsett fra lillemors sitt rom da;)
Også fant jeg et par ting på kjøkkenet,
og den søteste hoptimisten i bokhylla i stua da.
Kjolene er begge fra jeg er liten.

Er du fan av lilla forresten? 

Og i tillegg er det gledens dag i dag,
Rom 1 2 3 dumpet ned i postkassa, herlig herlig!

Hjemme med syk gutt i dag, så da passet det
utmerket med litt deilig lesestoff!

Herlig torsdag, snart fredag folkens!

Sola skinner og jeg er så glad.....

håper den gjør det hos deg også;))





















8 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Bønnebord var et mye bedre ord!! Helt enig i det!!
    Jeg elsker lilla, har gjort det stort sett alltid:-) Kanskje jeg må ta en lilla-jakt her i huset også;-)
    Kjempefint slumreteppe og masse fint lilla på barnerommet!!
    Fin kveld til deg!! Og tusen takk for kommentar hos meg:-))))
    Klem Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,ikke sant. Og takk for fine ord;)

      Slett
  2. Så morsomt med fargejakt! Selv om jeg ikke har lilladilla skulle jeg gjerne hatt en lilla hoptimist, de er så gøyale! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thihi, fargejakt er gøy. Ser frem til met fargejakt snart;) hoptimisten er knall, men har du sett den i tre? Den er fin den;)

      Slett
  3. Sant det, når du sier det så er du ganske "lilla" av deg, men noen år siden sist nå... Jeg forbinder deg veldig med grønn! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, min aller grønneste periode må ha vært på etterstad;)

      Litt grønt her også, men mest i 2etg.

      Synes grønt er fremdeles skjønt;)
      Så gøy å skravle på facetime mef deg.
      Gleder meg til neste gang;)

      Slett
  4. Du hadde jo mange fine lilla detaljer. Jeg kan ikke på stående fot komme på en eneste lilla detalj hjemme hos oss. Kanskje noen puter....Jeg er skikkelig ute :D

    SvarSlett
  5. Å ja!?liker komboen lilla/gult/rødt og nå litt mint...men helst på barnerommet da;)

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)