søndag 6. januar 2013

Brita Sweden- ANNA.

 
 
Tenk at vi fikk fine "ANNA" fra Brita Sweden
 
også til jul;)(heldige oss)
 
Jula har mulig blitt svaret på materalismen,
 
men det er jo tross alt jul bare en gang i året.
 
Dette stod veldig høyt på ønskelista, og vi fikk faktisk to.
 
Sånn er det når man blogger;)
 
Jeg synes det andre kunne ha passet på kjøkkenet,
 
men mulig det blir litt vel mye av ANNA;)
 
Til tross for at jeg virkelig digger henne;))
 
Det er forøvrig kjøpt i yndlings butikken min FUTURA  på løkka i Oslo
 
Synes du også det tar litt av på gavefronten??
 
Herlig søndagkveld til deg som titter innom!!!
 
Nå gledes det til "Halvbroren" på NRK 2055.
 
 
 
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)