onsdag 19. desember 2012

Jul- Astrid Lindgren.

Et jule-must!?
Ingen jul & julestemning
uten Astrid Lindgren her i hus kan jeg røpe.
"Jul i Bakkebygrenda" boka er fra jeg var liten, og jeg ELSKER
den fremdeles,og det morsomste er at både bror & lillmor også gjør det;))Hver kveld i desember har vi lest denne for lillemor, herlig!!!
 
 
Og bror fikk
julefortellinger
av Astrid Lingrenpå cd for
 2-3 år siden i julekalenderen. Og hver jul
siden så sovner han til de herlige fortellingene om
Koste-Kari, Se, Marikken, det snør!,Jul i Bakkebygrenda,
Pippi har juletrefest
 osv.
 
Nostalgi!!!
Har du noen faste julebøker som bringer frem julestemningen i deg kanskje?!
 
Ups, en som ikke klarer å begrense seg i litt ivrige øyeblikk, så
her kom visst så og si hele boka i bilder, hehe!
 Åhh, som disse illustrasjonene frembringer både lykke og førjulstemning!!!
Jajamensann!!!
 
Herlig førsjulsdag til deg i hvertfall;))
 
 



 




 
 
 






 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)