fredag 28. desember 2012

Duket igjen...

 
 

 
 
 


... for familieselskap, og endelig klarte vi å få på
          lillemor kjolen fra jeg var liten.

             Dagen ble svært så vellykket og koselig.
Og som min onkel alltid sa, " det er så hyggelig når dere kommer,
men enda hyggeligere når dere drar".
Hehe, det er unektelig noe i det;)
Superkoselig med slike familie sammenkomster, men det krever litt også.
Lillemor var helt utslitt og sov helt til 10 i morges, deilig!
Og jeg/vi er så heldige, og har fått så mye fint til både jul & bursdag. Noe av det skal dere får se i en annen anledning.
 
Og i dag har det vært en rolig dag med naboer på kakerestefest her!
 
Og i morgen blir det nok en familie sammenkomst med litt oppvartning i Kongsberg.
 
Nyt disse romjulsdagene da du, det gjør vi!!!
 
 




4 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar :D
    Maasse pent å se på her inne og!
    Kommer tilbake!

    Må du ha et godt nytt år :D

    SvarSlett
  2. God Jul og godt nytt år snuppa. Og grattis med dagen som var. Prøvde å ringe deg på facetime, men fikk ikke noe svar. Har du iphone? Jeg kan ikke ringe deg fra min amerikanske telefon, kan ikke ringe ut av landet med den, men ville bare ønske deg en fin bursdag.
    Takk for julekort, fikk det i dag! På nyttårsaften, ting tar tid :-)
    Nå er lilletjukken lagt og de voksne skal kose seg med biff og vin.
    PS. Koselig julebord!

    SvarSlett
  3. Hei og godt nyttår til dere;) Nope, har ikke iphone, men Askil har fått seg ipad til jul, så da kn vi snakkes på facetime en dag snart. Gleder meg! Vi får avtale en dag snart. Stor nyttårsklem

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)