onsdag 5. desember 2012

Bibliotek.

 
Biblioteket på skolen til bror er nyåpnet, og de har nylig hatt litteraturuke.
Det var visst veldig stas, også har de hatt om Anne Cath Vestly.
Og vi har jo flust av både bøkene hennes fra vi var små, og filmene fra litt senere tid.
Klassen fikk låne filmene, og her om dagen hadde de sett "mormor og de åtte ungen i byen".
Ble veldig positivt overrasket over tilbakemeldingen fra lærer om at de hadde sittet som som tente lys!Filmen er jo veldig langsom og litt lite action for dagens barn trodde nå jeg.
 
Og da vi endelig fikk på plass disse rammehyllene på fredagen, fremkalte det lysten til å leke
bibliotek tydeligvis, gøy!
 
For så og si hele helgen og uka har gått med til biblioteklek, og han bruker walkie-talkiene sin som calling system/høytaler. Han og kompisen har lagd lånekort og mye annet!
De er så søte!
 
Jeg blir så glad når de leker sånne fine leker!!!
 
Fin fin førjulstid til deg som titter innom!!!
 
 
 
 
 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)