tirsdag 20. november 2012

Sy-mannen....

 
Da fikk vi endelig sydd en pute, eller det vil si mannen min fikk jobben  med å sy. Han imponerer stadig.
Kona i huset stod for form, farge og valget av stoff.
Han er nemlig lærer, og for tiden underviser han i kunst& håndverk (forming). ( er vel kanskje ikke så vanskelig å sy en slik pute, men det som var litt vrient var den svarte kanten. Og det skal svært så lite til for  å imponere meg når det gjelder å sy. Jeg har ikke rørt en symaskin siden 6 klasse) 
Ingenting er bedre enn å ha en mann som er forholdsvis tålmodig med håndarbeid,
og som etterhvert kan lære ho mor litt;)
 
Hvordan er det hos dere, har du en flink sy-mann i hus??!
 
Fin fin tirsdag til deg som tittet innom!
 
 
 
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)