fredag 2. november 2012

Stua...

Jaja, da var det november, den kjipeste & mest regnfulle måneden i året. 
Da er det bare å glede seg til desember og være glad man han noen fargeklatter i hus...
 
Er så glad i stua våres nede.
Det lyseste rommet i hele huset.
(Jeg er helt avhengig av farger og lys, spesielt i denne mørketiden,vasnkelig og ta bilder i dette mørket uten blitz også)
 
Så her kommer noen fargeklatter &  et bildedryss
på en ellers regnfull & mørk fredag!!!
 
Herlig fredag folkens, helg er digg uansett...
 
 
 
 











 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hei du! For en fin blog og for et inspirerende hjem du har :-) Følger deg jeg! Og du...takk for utrolig koselig kommentar inne hos meg. Klem

    SvarSlett
  2. lys delikat stue! Her vil jeg være ;) Du, forresten, sjekk ut bloggen min ;D

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)