tirsdag 6. november 2012

Mer innekos...


...nok en dag med innekos på ettermiddagen/kvelden.
Kom hjem fra jobb i dag og i postkassen lå denne fine boka her + noen andre
fine saker fra søte Mumsi, tusen takk!!!
 
..og gjett om jeg ble glad når jeg leste forordet,
forfatter Karine  Østtveit øvelseskjører nemlig fortsatt med symaskinen, og
hun har funnet noen ideer som folk med lite kunnskap, lite tid og som er stilige
kan klare å lage.
PERFEKT!!!
Gleder meg til å kikke mer når natt-trollet har sovnet.
 
Ikke bare idyll til tross for en fin ettermiddag med storebrors danseshow. Han er hekta
på sangen Gangnam style, og sanger fra MGP-junior for tiden.
(Hele familien fikk dansa fra seg litt i dag faktisk)
 
Og lillesøstra lider av lakenskrekk, og har nå tatt av seg bleia et X-antall ganger.(selv med pysjen bakfram)
KLIKKER!!!
Har du noen tips til hva man kan gjøre med et natt-troll???
Tas i mot med stor TAKK i såfall!!
(Litt vanskelig forograferingsforhold, med lite dagslys, uten blitz og masse beveglser)
 
 Fin fin kveld folkens!
 


 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)