mandag 15. oktober 2012

Ny heklet pute...


 
Ny heklet pute, men hvor passer den best egentlig?

Falt helt for denne herlige fargeklatten av en pute fra kremmerhuset.
 
Du tenker vel som så at denne puta kunne man vel ha heklet selv, men ikke denne jenta kan jeg røpe.
 
Fornøyd er jeg, men tålmodig med håndarbeid er jeg dessverre ikke.
 
Men kanskje en gang;)

Også har jeg vært så heldig å ha vinnerlykken igjen i kveld.
Denne gangen vant jeg noen kjempesøte selvlagde spenner
til lillejenta fra den sjarmerende, fine & fargeglade bloggeren
med bloggen Fargefest.

Ønsker dere en fin fin kveld!
 
 
 


 
 




2 kommentarer:

  1. Så kjekk pute! Jeg kan heller ikke hekle (og strikke), selv om flere har prøvd å lære meg det. Jeg glemmer rett og slett ut hvordan det gjøres mellom hver gang.. Så da gjør jeg heller som deg og lar noen andre gjøre arbeidet for meg;)
    Finfine Hay settekasser i innlegget under!
    :)

    SvarSlett
  2. Så fin pute, herlig farger!

    Takk for fin kommentar inne hos meg. Hadde litt dårlig tid i går, så rakk bare å legge meg til som følger i går, var ikke tid til å legge igjen kommentar. Blir kjekt å følge deg videre :)

    Klem

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)