onsdag 24. oktober 2012

Lage selv - bilde i vinterhagen...



Bilder/kunst er så vanskelig å finne og ikke minst dyrt.
Når vi kjøpte oss nytt hus, bestemte vi også  for å invistere i noe ekte kunst. ( mer om det i en senere anledning)

Men det er mange vegger å fylle med bilder i et stort hus,
og sef må man "bo seg litt inn" før altfor mye finner sin plass.

Jeg lagde et par bilder selv når vi bodde leiligheten i Oslo,
men de passet rett og slett ikke enn her.

Så for litt tid siden ble jeg litt gira, og lagde dette bilde.
Er ikke helt overbevist, men det er en rimelig
greie før vi finner noe vi seriøst liker og ikke minst har råd til.

Og det beste med å lage noe selv er faktisk det at man kan
velge fargene man ønsker!!!

Men her om dagen så kom jeg over en ny blogg, og der fikk jeg
nemlig en idÈ på et bilde som kunne passet perfekt!

Tiden får vise, er jo ikke akkurat tid man har flust av i disse tider!





Føler du at du har tid til alt du ønsker å gjøre??
Fin fin dag til deg som titter innom!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)