lørdag 20. oktober 2012

Karen Bjelke- sengeteppe

Tipper dere har fått med dere det nye programmet som sendes på nrk på mandager, Nordisk design. Anbefales!!! Jeg fikk nemlig ikke med meg den forrige sendingen og så det nå i reprise
Og der fikk jeg nemlig se det flotte sengeteppe til Karen Bjelke.
Ble så gira og prøver nå å finne det, men får ikke opp hjemmesiden hennes.hmmm!??
Noen som vet hvor jeg kan finne det??
Søkte på navnet hennes og fikk opp et bilde fra den fine butikken
Stilleben med
en pute i lignende mønster og farger, men ikke sengeteppe dessverre.
 
Tips på hvor jeg kan finne et, tas i mot med stor takk i såfall!!!
 
...og litt annen fin inspirasjon...
 
Trøtt i trynet, nattinatt & drøm søtt!!!
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)