søndag 28. oktober 2012

En helg full av små forandringer...

....og ingen loppefunn dessverre. Men helgen har vært fin
den, delvis kjærestehelg,  i Drammens teater og ut å spise en bedre middag, herlig!
Også fikk vi se Drammen by night, helt nydelig å sykle langs elva og se
flotte broer i kult lys, men dessverre så streiket kamera.
Sove så lenge vi vil! (sov helt til 08.00 i ny tid, juhu. Det går liksom ikke å sove lenge når en endelig kan)
 
Og sulle rundt uten mas og kjas er bare så deilig!
 
Det har skjedd flere små forandringer med ting vi allerde har.
Ikke så mye som skal til faktisk.
 
Denne gule puta fra HAY fikk ny plass.
 
Jeg fikk overtalt mannen til å bytte en lampe med svigers,
som jeg har vært gira på en stund.
Retrolampe i kobber.
Kommer bilde snart.
Jeg digger den, men mannen må overbevises.
 
Også fikk jeg endelig mekka noen nye bilder til vinterhagen,
var nemlig ikke helt overbevist når det gjaldt det selvlagde "butterfly"bilde.
Og jeg ble jo såå inspirert av en annen blogger, og det skal dere  få se i en annen anledning.
 
Teak-hylla på gjesterommet fikk ny plass på rommet til storebror.
 
GØY med forandringer som ikke koster!!!
 
Ha en super søndagkveld!
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)