mandag 1. oktober 2012

Ellingsen møbler 80 år..( Hipp hipp...)

FREDAG på fb så jeg tilfeldigvis drømmelampen "Doo Wop" IGJEN,
2. gang på en uke...meant to be!?
 
Fant den hos Ellingsen møbler som fyller 80 år (Hipp hurra),
og som i den forbindelse faktisk skulle lodde ut den fine lampen.
Min beste venn her i Drammen by(sykkelen) og jeg dro derfor på en visit hit på fredag.
Lodd ble det, men vinnerlykken var dessverre slutt!!!
 
Jeg får vel bare fortsette å drømme jeg da.
Og det var forøvrig flere FAVORITTER her kan jeg røpe.
Stolen Eames DSW chair har jo vært en langvarig drøm.
 
Også digget jeg veldig det grønne hjørnet!!!
 
En møbel-butikk som er verdt et eller flere besøk!
 
Den nye "lese/leke/kose" kroken ble veeldig godt mottatt av
stor & små!! ( herlig)
 
 
 




 
 
 
 
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)