mandag 10. september 2012

Klut til besvær...


DAGENS PRAKTISKE TIPS:
Ikke så sjelden at jeg irriterer meg over den sure kluten som blir liggende i en klomp her og der...



"Løsningen er rett og slett en liten stang som ved hjelp av magneter kan festes nede i oppvaskkummen. På den måten slipper man både å bruke krana til kluteoppheng, og man får en stang som enkelt kan taes bort og henges opp igjen når vasken skal rengjøres.

Systemet er basert på kraftige industrielle magneter som monteres på baksiden av vasken, under benkeplaten. Monteringen kan gjøres på et minutt, og krever ikke verktøy. Magnetene skal være kraftige nok til å holde kluten på plass, samtidig som stangen enkelt kan løsne.Designfirmaet Reenbergs står bak den geniale ideen.


Finnes i grønn, sort og sølv/grå såvidt jeg vet, fås kjøpt hos blant annet Jernia.

En fin fin mandag til dere!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)