onsdag 12. september 2012

GO` MORGEN GRAVEMASKIN...

 
 
 
 
LYKKE...er å våkne opp til en gravemaskin som står utenfor kjøkkenvinduet. (Skjedde i går morges)
Både store og små var veldig nysgjerrige på hva som var på ferde...
Barna ble supergira når de skjønte det skulle skje noe nytt på lekeplassen..
 
Etter skole og barnehage så ventet det et nytt huskestativ og sklie med hus under.
SUPERSTAS!!!
 
Ettermiddagen har med andre ord vært super.
Lillejenta har lekt butikk & husket og storegutten min har husket med
sin "nye", kule SVEIS!!!
 
Herlig med GLADE barn!
 
En glad dag til dere!!! 
 


 
HEI SVEIS!!!
 
Askil og jeg syklet langs elva etter skolen til frisør i byen, deilig med korte avstander.
...sist Askil var hos frisøren så fikk han nemlig KJÆRLIGHET på pinne, men ikke denne gang.

Så da smatt vi innom TGR for å kjøpe mentos med LAKRIS smak... Farlig gode for liten & stor.

...og farlig butikk, bestemmer meg alltid for å ikke kjøpe noe men kommer ALLTID ut igjen med mer det jeg trenger...denne gangen ble det blant annet to filmer faktisk, og et herlig gavepapir med fargerike DOTS!

Og så kom pappa hjem med en ny flott sykkel, grattis!!!


 
 
 
 
 
En fin fin torsdag til dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)