fredag 21. september 2012

Dilla på ditt & på datt...

 Mamma malla har fått dilla på teip og på fargekombo`n mintgrønn, knæsj rosa/gul og svart, gjerne geometriske mønstre.
 
Lillejenta er hekta på puslespill, hun vil mye heller pusle enn å se barne-tv for å si det sånn;)
            
Nå hentet jeg opp de gamle puslespillene fra jeg var liten. GØY!!!

Og storegutt er igjen hekta på å perle, også kom han hjem det søteste fingerheklede armebånd til mammaen sin;)

 HERLIGE gutten min..Synes det passet klærne mine og fargekomboen også jeg da;))

Idag er det en litt annerledes fredag, gutta skal til onkel og tante på Gol å jobbe, mens jentene skal mulig på en Oslo-tur!!
     Og pappaen får vel forhåpentligvis snart sykkeldilla og shoppedilla!!! (Håpe, håpe)

                     Fin fin fredag folkens!!!

 
 





2 kommentarer:

  1. Hei på deg!!
    Takk for koselig kommentar inne hos meg:-))) Så mange fine washi-taper du har. Finner ikke noen butikker rundt her som selger sånn tape.....spurte på bokhandelen, de hadde ikke hørt om washi-tape....
    Gåper dere har hatt en fin helg:-)
    Klem Siri

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)