fredag 31. august 2012

FREDAGSCOOP...

WOW!!!
Er såå fornøyd med impulskjøpet mitt i dag, skulle bare ordne noen små fornuftige ting i byen.
Også stod denne vesken og lyste i mot meg i et utstillingsvindu.
Falt pladask, og jammen meg så var det den siste også.
Meant to be!!!

Har alltid vært glad i vesker, men i de senere år har jeg så og si ikke funnet noen.
Synes mange har så mye harry stæsj på seg.

Ha en finfin fredag alle sammen!

Eller: hvor blir det av medlemmene mine.??
Tror jeg må melde meg på NIB snart!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)